åhej!

Hej blogg!

Nu har vi Geografi med Stefan.. idag är dagen kommen då det är redovisning. Hoppas att det går bra för min grupp :)!
Vi satt faktiskt kvar efter skolan och fixade 'det sista' igår. Dock blev vi utslängda vid 17-tiden >P

Jag kan tycka att geografi är lite segt då och då om jag ska vara ärlig.. Dock hade jag ju tyckt Mycket bättre om geografi om jag hade fått bra betyg på allt jag gör.. Då hade jag nog också tyckt Mycket bättre om min lärare ;);)*host-gemigbrabetyg-host*!!!

Efter lunch ska tydligen prellen komma och föreläsa om någonting.. Det ska nog bli ganska intressant. Själv är jag ju inte kristen men jag är helt klart andligt lagd och tycker därför att det är roligt att lyssna på vad andra mäniskor från andra religioner har att säga :)



Idag såg jag Carl Bildt på TV. Detta förde mina tankar tillbaka till tiden då Anna Lindh regerade på utrikesministerposten. Jag minns henne än. Jag kommer ihåg när jag var liten och såg henne på tv samt frågade min pappa vad en utrikesminister egentligen gör. Jag förstod ingenting.
RIP. Anna Lindh 1957-2003 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0